Πολιτική Επιστροφών

 

Θέλεις να επιστρέψεις κάποιο προιον; Κανένα πρόβλημα!

Επιστροφή ή αλλαγή προϊόντος που δεν οφείλεται σε δικό μας λάθος ή ελάττωμα του προϊόντος γίνεται με επιβάρυνση του πελάτη και με την προϋπόθεση ότι το προϊόν βρίσκεται σε άριστη κατάσταση, άθικτο στην αρχική του συσκευασία και εντός 14 ημερών από την ημερομηνία αγοράς του. Σε αυτήν την περίπτωση έξοδα αποστολής βαραίνουν των πελάτη.Εαν το προιον που εχεις παραλάβει εχει καποιο ελάττωμα ή εχει γίνει λάθος στο χρώμα/ σχέδιο ή στον κωδικό φυσικα και θα φροντίσουμε να επανορθωσουμε άμεσα! Απλως κάλεσε μας στο 2114056930 για να μας ενημερωσεις σχετικά ή στειλε μας mail στο info@vintagelovers.gr

Πιο συγκεκριμένα διάβασε τα παρακάτω βήματα πριν προχωρήσεις στην επιστροφή του πακέτου σου. 

1.Το προιον πρέπει να βρίσκεται στην αρχική του συσκευασία με ολα τα καρτελάκια του και να συνοδεύεται απο την απόδειξη αγοράς. Για αυτο, βάλτο ξανα στο κουτί/σακούλα στο οποιο το παρέλαβες μαζι με το συνοδευτικό δελτίο.
2. Τα έξοδα αποστολής βαραίνουν τον αποστολέα. Μπορείς να επιλέξεις να μας στείλεις πίσω το πακέτο σου με όποια εταιρεία courier επιθυμείς.
3. Εαν το προιόν που παρέλαβες έχει κάποιο ελάττωμα και θέλεις να το επιτρέψεις επικοινώνησε μαζί μας εδώ και θα φροντίσουμε να καλύψουμε το κόστος της μεταφοράς του πακέτου σου σε εμάς.
4. Εαν το προιον ανηκει στην κατηγορία των εύθραυστων αντικειμένων, θα πρέπει να τυλιχθεί σε φούσκες, να κολληθεί με ταινία ασφαλείας και να συσκευαστεί σε 5φυλλη κούτα κραφτ χωρίς κενά και περιθώρια δεξια και αριστερά ωστε να μην κουνιέται μεσα στο κουτί. Εαν προτιμάς μπορείς να μας το φέρεις ο ίδιος/ η ίδια στο κατάστημα και να κάνουμε την αλλαγή σου. Εαν κάτι τετοιο δεν είναι εφικτό, φρόντισε για την όσο το δυνατόν καλύτερη συσκευασία. Εαν το προιον φτάσει σε εμάς χτυπημένο, σπασμένο η έχοντας κάποιο ελάττωμα που να προκλήθηκε απο την μεταφορά δεν θα μπορέσουμε να το κάνουμε δεκτό.

Για να συμπληρώσεις την φόρμα επιστροφής κάνε κλικ εδώ.

Μόλις λάβουμε το αίτημα σου θα επικοινωνήσουμε μαζί σου για να σε ενημερώσουμε για το επόμενο βήμα.
 

ΓΕΝΙΚΟΙ ΟΡΟΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ

O καταναλωτής θα πρέπει μόλις παραλάβει το προιόν που έχει παραγγείλει να το αποσυσκευάσει και να το ελέγξει προσεκτικά για να επιβεβαιώσει την ανυπαρξία εξωτερικών, αισθητικών ελαττωμάτων.Στην περίπτωση που υπάρχουν δικαιούται να ζητήσει αντικατάσταση του είδους και να το επιστρέψει στην εταιρεία χωρίς να επιβαρυνθεί το κόστος επιστροφής.Η εταιρεια υποχρεούται σε σύντομο χρόνο να προβεί σε αντικατάσταση του είδους αυτού με νέο.Στην περίπτωση που κάτι τέτοιο δεν είναι εφικτό λόγω διαθεσιμότητας η εταιρεία οφειλει να επιστρέψει το χρηματικό αντίτιμο στον καταναλωτή ή να του παρέχει εκπτωτικό κουπόνι αντίστοιχης αξίας για επόμενη αγορά στην περίπτωση που κάτι τέτοιο εξυπηρετει τον καταναλωτή.

Επιστροφές προϊόντων με χρέωση της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ:

Η επιστροφή προϊόντων χρεώνεται σε βάρος της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ στις παρακάτω περιπτώσεις:

  • Εαν έχει παραδοθεί λανθασμένο προιον κατα είδος, σχέδιο ή ποσότητα
  • Εαν το προιον φέρει κάποιο ελάττωμα

 

Για να γίνει μια επιστροφή με χρέωση της εταιρειας θα πρέπει πρώτα να εχει υπάρξει τηλεφωνική ενημέρωση (2114056390 ) ή γραπτή ενημέρωση στο παρόν email info@vintagelovers.gr Για όλες τις περιπτώσεις η επιστροφή του προς αντικατάσταση προϊόντος θα πρέπει να γίνεται μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ) και πλήρη τη συσκευασία του (εκτός αν πρόκειται ελάττωμα που διαπιστώθηκε αργότερα από την παράδοση και η συσκευασία δεν υπάρχει ή επίσης εκτός της περίπτωσης προϊόντος η συσκευασία του οποίου παραλήφθηκε από τους διανομείς κατά την παράδοση του είδους).
Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων αναλόγως της περίπτωσης, θα πραγματοποιείται επισκευή, ή αντικατάσταση, άλλως ακύρωση της συναλλαγής εφόσον ο πελάτης αποκρούει νομίμως τα δύο προηγούμενα, οπότε, υπό την προϋπόθεση ότι θα έχουν προηγουμένως παραληφθεί και ελεγχθεί τα προϊόντα από την ΕΤΑΙΡΕΙΑ, σε περίπτωση ακύρωσης, η επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη θα γίνεται αποκλειστικά μέσω τραπέζης με επιμέλεια της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ.
   
Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή το Ηλεκτρονικό κατάστημα έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και να προβαίνει μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι του πελάτη

Loading...