FAQs

ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ

  • Tι πρέπει να κάνω εαν εχω ξεχάσει τον κωδικό μου?

Σε αυτην την περίπτωση θα πρέπει να σας αποστείλλουμε e-mail υπενθύμισης του κωδικού πρόσβασης.

Παρακαλούμε ακολουθήστε την διαδικασία.

  • Κατά την εγγραφή μου, ειναι πιθανόν οι πληροφορίες μου να αποσταλλούν σε άλλες εταιρείες?

Σε καμία περίπτωση δεν δημοσιεύουμε προσωπικές σας πληροφορίες σε τρίτους.
 

ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ

  • Τι πρέπει να κάνω εάν υπάρχει πρόβλημα με την παραγγελία μου?

Παρακαλούμε να επικοινωνησετε μαζί μας το συντομότερο δυνατόν, στην ακόλουθη διεύθυνση info@vintagelovers.gr

  • Ποιοί ειναι οι αποδεκτοί τρόποι πληρωμής?

Οι τρόποι πληρωμής για την Ελλάδα ειναι οι εξής: 

Αντικαταβολή
Paypal
Τραπεζική Κατάθεση
Πληρωμή με Πιστωτική/Χρεωστική Κάρτα

Οι τρόποι πληρωμής για τις υπόλοιπες χώρες ειναι

Paypal
Πληρωμή με Πιστωτική/Χρεωστική Κάρτα
Klarna

  • Σε ποιές χώρες του εξωτερικού, γίνονται αποστολές?

Οι χώρες που εξυπηρετούνται είναι : Βέλγιο, Ρωσία,Γαλλία, Γερμανία, Κύπρος, Λουξεμβούργο, Ολλανδία, Αυστρία, Βουλγαρία, Δανία, Ηνωμένο Βασίλειο, Ιρλανδία, Ισπανία, Ιταλία, Ουγγαρία,Πολωνία,Πορτογαλία,Σλοβακία,Σουηδία,Τσεχία, Φινλανδία, Εσθονία, Λετονία, Λιθουανία, Μάλτα, Ρουμανία,Σλοβενία
 

  • Mπορώ να προσθέσω ενα προιον στην παραγγελία μου αφού την έχω ολοκληρωσει?

Δυστυχώς όχι. Σε αυτην την περίπτωση θα πρέπει να πραγματοποιήσετε καινούρια παραγγελία. Εαν αυτό συμβεί μέσα στην ίδια εργάσιμη ημέρα, τότε θα αποστείλλουμε ολες τις παραγγελίες μαζί.
 

  • Μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου?

Η παραγγελία σας μπορεί να ακυρωθεί μόνο 1 ώρα μετά την πραγματοποίηση της. Σε περίπτωση που ειναι πολύ αργά για να μπορέσουμε να ακυρώσουμε την παραγγελία σας, θα χρειαστεί να προβείτε σε επιστροφή του προιοντος που αγοράσατε, σύμφωνα, πάντα με την πολιτική  των επιστροφων μας. 

  • Γιατι δεν έγινε δεκτή η κάρτα μου?

Η τράπεζα σας μπορεί να σας ενημερώσει για ποιό λόγο δεν έγινε αποδεκτή η συναλλαγή σας.

  • Γιατί ακυρώθηκε η παραγγελία μου?

Παρακαλούμε καλέστε μας στο 210 6236486 για να επικοινωνήσετε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών.

  • Έλαβα την παραγγελία μου, αλλα λείπει ενα προιόν απο την συσκευασία.Τι μπορώ να κάνω?

    Παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας στο2106236486 ή μεσω mail στο info@vintagelovers.gr

ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ
 

  • Με ποιες εταιρείες courier συνεργάζεστε?

Οι αποστολές στην Ελλάδα γίνονται μέσω εταιρείας courier ή μεταφορικής ανάλογα με το βάρος του δέματος και στις χώρες του εξωτερικού μέσω της ΕΛΤΑ

  • Πως μπορώ να παρακολουθησω την αποστολή μου?

    Εαν επιθυμείτε να ενημερωθείτε για την αποστολή σας, επικοινωνήστε με το τμημα εξυπηρέτησης πελατών στο 2106236486 η μεσω mail στο info@vintagelovers.gr 

    Θα σας απαντήσουμε το συντομότερο δυνατό, παρέχοντας όλες τις αναγκαίες πληροφορίες σχετικα με την αποστολή σας.

  • Θα ενημερωθώ πριν την παράδοση της παραγγελίας μου?

Oι εταιρείες courier συνήθως δεν καλούν πριν την παράδοση. Θα έρθουν στην διεύθυνση που ορίσατε και εαν δεν σας βρούν, θα αφήσουν ειδοποιητήριο για να τους καλέσετε και να ορίσετε κάποιο ραντεβού. Εαν διαπιστώσουμε πως 2 ημέρες μετά την αποστολή της παραγγελίας σας, δεν έχετε παραλάβει, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για την καλύτερη εξυπηρέτηση σας και για να σας βοηθήσουμε με την παραλαβή.    

  • Πότε θα φτάσει η παραγγελία μου?

Καταβάλλουμε κάθε προσπάθεια ωστε οι αποστολές να παραδίδονται εντός 2-5 εργάσιμων ημερών απο την ημερομηνία παραγγελίας.
Οι αργίες και τα Σαββατοκύριακα εξαιρούνται, καθως δεν θεωρούνται εργάσιμες ημέρες. Σε περίπτωση που συντρέχει λόγος καθυστέρησης της παραγγελίας σας, θα ενημερωθείτε σχετικά μέσω e-mail.

ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ

  • Ποια είναι η πολιτική επιστροφών σας

Eαν θελετε να προβείτε σε επιστροφή, δεσμευόμαστε να αντικαταστήσουμε το προιόν που αγοράσατε με οποιοδήποτε άλλο ίσης η μεγαλύτερης αξίας. Το μόνο που πρέπει να κάνετε ειναι να μας επιστρέψετε το ανεπιθύμητο προιον μέσω courier μέσα σε 14 ημέρες απο την ημερομηνία παραλαβής του πακέτου σας. Τα έξοδα αποστολής βαραίνουν τον αποστολέα.

Ειναι προτιμότερο,όταν προβαίνετε σε επιστροφή να χρησιμοποιείτε κάποια υπηρεσία courier, μιας και η Vintage Lovers δεν φέρει ευθύνη για προιόντα που μπορεί να χαθούν με το ταχυδρομείο.
Παρακαλούμε να γνωρίζετε, πως μετά το πέρας του προαναφερθέντος διαστήματος (14 εργάσιμες ημέρες) δεν θα μπορέσουμε να δεχθούμε την επιστροφή σας. Ολα τα προιόντα που επιστρέφονται στην έδρα μας, θα πρέπει να βρίσκονται στην άριστη κατάσταση, στην οποία σας αποστάλθηκαν εξαρχής.

Μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας επιστροφής, θα πρέπει να μας υποδείξετε το προιόν, ή τα προιόντα που θα αντικαταστήσουν, την αρχική σας αγορά.Δεσμευόμαστε να ολοκληρώσουμε την διαδικασία επιστροφής σας μέσα σε 5 εργάσιμες ημέρες, απο την ημερομηνία που παραλάβαμε.

Προς ενημέρωση σας, θα θέλαμε να γνωρίζετε, πως κάποια προιόντα εξαιρούνται απο την πολιτικη επιστροφών μας. Για λόγους υγιεινής, δεν μπορούμε να δεχθούμε επιστροφές σε σκουλαρίκια, εσώρουχα και μαγιό.  Επίσης όλα τα προιόντα που επιστρέφονται σε εμάς, πρέπει να φέρουν το ειδικό καρτελάκι τους.

*Σημείωση: Προιόντα που αγοράστηκαν στην τελική εκπτωσιακή τιμή τους, δεν επιστρέφονται.  

  • Πως μπορώ να κάνω επιστροφή?

Για να προβείτε σε επιστροφή παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας στο 210 6236486 ή μεσω mail στο info@vintagelovers.gr

  • Τι μπορώ να κάνω εαν εχω πρόβλημα με την επιστροφή μου?

Το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών μπορεί να σας βοηθήσει με κάθε σας πρόβλημα. Eπικοινωνήστε μαζί μας στο 210 6236486 ή μεσω mail στο info@vintagelovers.gr

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

  • Πως μπορώ να επικοινωνήσω μαζί σας?

Για να έρθετε σε επικοινωνία με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της Vintage Lovers παρακαλούμε, όπως μας αποστείλετε σχετικό e-mail στην ακόλουθη διεύθυνση info@vintagelovers.gr η να μας καλέσετε στο 2106236486

Follow Us